lördag 25 februari 2012

Öster om staden

Lurad

Under en av min resor i landet öster om Backa by, så stannade jag till hos skumsläcksmånglaren AA då jag hört att denne man håller på med ett projektbygge i sin potatiskällare. Då han under stort hemlighetsmakeri arbetat med ett projektbygge så var min nyfikenhet stor skall han våga visa detta för en journalistdräng  som jag och döm om min förvåning utan ens yppa ett ord så drog han mig bakom potatiskällaren och visade denna skapelse. Nu tror ju jag inte att detta är hans projekt utan en vilseledande manöver för att hålla mig på avstånd från hans verkliga bygge. Och varför jag tror detta så har ju jag det senaste gällandes interaktiva resurser och har sett ett liknande bygge i USA och då hos de kända OCC byggarna så här har AA en räv i bakfickan..

HK.Jonsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar