lördag 2 juli 2011

Iron Horse MC.


Utställningen i hamnen blir nog en besvikelse för de gode i klubben Iron Horse från Nyköping. Detta på grund av vad jag förmodar dåligt väder under  tidiga morgontimmarna. Själva så satt vi i klubbkåken i K-holm och ruggade men vågade oss sent omsider i väg utan ett endaste regnstänk på vägen ner, även här fattades det en hel del hojar..Men som sagt var, fram kom vi , torra var vi, och glada blev vi.  Hela tillställningen gav  ett mycket proffsigt intryck och en hel del fina cyklar fanns för beskådan. Vem som vann och dyligt har jag ingen aning om men hoppas det gick till rätt cyklar och personer bakom dessa. Själv så visar jag här några av mina favoriter.. Och jag hoppas Iron Horse biter i hop och kommer igen nästa år. För bra är det.










HK.Jonsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar