onsdag 8 oktober 2014

Något positivt.

Sitta ligga gå verkar var melodin för en ond rygg. Allt känns lite positivare i dag. En hel natts sömn är även det positivt eller? Att kunna resa sig ur sängen är ju också positivt. Att slippa rulla ur sängen sen krypandes ta sig till något som man kan ta tag för att komma upp känns skönt att slippa är ju positivt eller hur. Att kunna pissa utan att det gör ont är ju också positivt. Att torka sig i röven är ju alldeles förträffligt , har fått testat nya metoder för att bli ren i röva mindre lyckat  ibland. I dag skall jag duscha också  även det positivt då rövexprimentet inte blev så lyckat ibland , detta kan ju ses jäkligt positivt om inte för omgivning då jag skall börja  umgås med folk igen. Jag har även fått igång min hemsida samt har börjat spåna på klubbens är inte det positivt så säg. Klubbens blogg skall jag också kika på då den kraschat positivt eller hur?  Och sist men inte minst till alla ordpoliser och särskrivningsexperters avsky , jag skriver igen. Och hör och häpna jag är positiv dä ni.....
HK.Jonsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar