torsdag 9 oktober 2014

Tors-dag.

 Fritt ur hjärtat.......


En grå och mulen dag är snart till ända, även jag. Har funderat lite och kommit fram till att folk är galna,ingen nämnd ingen glömd. Har studerat Facebook och vad många av både vänner ovänner och icke vänner skriver speciellt om politik politiker och människor som har det svårt. Med de uttryck dessa har då jag inte ett dugg förvånad över  att det är krig i världen. Om det är så lätt att tycka så borde många bli politiker av dessa människor, de är ju så jäkla duktiga här på internet. Själv så slant jag med handen efter att hjärnan inte hängde med och fick sota för detta . Det kan jag ta,,, men jag har jäkligt svårt att förstå den person som gjorde detta att anmäla mig. Kommer aldrig att glömma att man sedan inte tog kontakt med min fru vare sig från arbetskamrater eller chef, tyder på dåligt omdöme av dessa.. Som tur så gick det bra men det är inte glömt....Som sagt folk är inte att lita på i denna galna värld...
HK.Jonsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar