måndag 25 oktober 2010

MC-Projektet..

Hej alla vänner, nu är jag på gång här skall byggas en ny motorcykel, ja ni läste rätt byggas nytt dä ni..Kort lönnfet lat och jävligt snål det är mitt signum men vid jävligt  gott mod, så drar jag igång detta hiskliga projekt.Som förhoppningsvis ser dagens ljus till sommaren vilken får ni lista ut själva. Allt som skall köpas göres  på skrotar och swap förhoppningsvis.Det jag kan tillverkar jag själv då jag är rackans händig, men på grund av min lathet, så kanske några andra vänner blir inblandade. Jag har faktiskt lyckas köpa ihop lite delar redan så håll till godo sätt på er säkerhetsbältena för nu åker jag...
Dag.1. Samlar mod i garaget som vanligt ostädat eller som mat Arne säger en jävla röra.

Lameller å dessa lameller inget passar
Dag.2.Jag har lyckats att köpa saker på swap som inte är kompletta så här får jag göra ett avsteg från min tes. Bike-line katalogen blir nog min goda vän under denna resa.Men dom har 15% rabatt under oktober och det passar börsen alldeles utmärkt.Jag kommer även att göra en inköpsresa till swapet hos Peking på lördag...



Räddaren i nöden



HK.Jonsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar