söndag 19 juni 2011

Bågen å ja

Jag har byggt en hoj, nu är den klar. Dess värre blev det fel hoj som blev klar. Efter ett antal öl klas 1 eller va fan de kanske va starkare, skit samma skett är skett . Fundersam blev jag i allefall detta hände en kall fredagskväll i februari i mitt garage,  dä ni.  Jag fick då för mig att plocka ner den hoj jag skulle åka på i sommar inte så smart inte så genomtänkt men i allefall. Berusad av allehanda dryck så hände det som inte skulle hända men ändå hände och nu har det hänt jag nyktrade till och hojen är klar provresan till Örebro också i allefall......



HK.Jonsson

5 kommentarer:

  1. Varför ser herrn så grinig ut???

    SvaraRadera
  2. Tur att den blev klar innan sommaren är över
    Annica

    SvaraRadera
  3. Annica jag tror fan sommaren är över jag skall försöka kontakta solgudarna för nu sitter jag och metar från altanen..

    SvaraRadera