torsdag 23 juni 2011

Ha ha nu lurade jag dig allt


Mitt försök har glädjande nog slagit in.Jag tillbedde solguden Araham, och vips, varken herr Arne jag och de andra drabbades ej av några allvarliga regn och hagel stormar under vår resa till Nyköping i onsdags kväll.Så vi var vid en strålande vigör vid framkomsten till denna residens stad med sin vackra hamn. Denna var för dagen belamrad med allsköns bråte och människor i lite komiska utstyrslar. Efter en rundvandring bland dessa var det så dags för intagandet av lite antibiotiska preparat i form av dryck från avlägsna kontinenter som blandas med allsköns vetekorns tillverkade skivor med en massa gojs på .Kvällen avlöpte lugnt inga intermezzon och hemfärden över åkrarna i Björkvik kändes bekväm.I dag när jag skriver detta så skall jag sätta mig och meta på altanen för nu når vattnet ca 1 meter över gällandes rekord och jag har sett en gös simmat in ..Ha det alla där ute i den svenska sommaren..HK.Jonsson













1 kommentar: